www.greenlightgamer.wordpress.com

Latest topics

» GLG Forums Now Being Disabled
by ImpureKing44 Sun Mar 28, 2010 2:51 am

» The End of Green Light Gamer
by Guest Thu Mar 25, 2010 10:55 pm

» Stupid YouTube Videos
by Guest Tue Mar 16, 2010 3:23 am

» Blur Multiplayer beta
by Guest Mon Mar 15, 2010 8:24 pm

» What Ticks you off? And Misc Talk
by Guest Mon Mar 15, 2010 8:24 pm

» anyone fancy some gaming??
by Guest Mon Mar 15, 2010 8:22 pm

» What are you thinking.?.
by Guest Mon Mar 15, 2010 5:54 am

» APB Beta! anyone else?
by ImpureKing44 Sun Mar 14, 2010 1:23 am

» your last unlocked achivement
by ImpureKing44 Sun Mar 14, 2010 1:11 am


    your last unlocked achivement

    Share

    Guest
    Guest

    your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 4:16 pm

    as the subject stated


    agency brawler 20G punch, jab, kick and throw your way to a 4 star strength rating ( crackdown)

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 4:24 pm

    R6V2: Win 1st Online Match

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 4:25 pm

    i cant even remember that achievement, affraid i hope i have it

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 4:28 pm

    RBSV2- Weapon Collector

    and got Officer last night as well!!!

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 4:29 pm

    go momma

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:34 pm

    ImpureQueen278 wrote:RBSV2- Weapon Collector

    and got Officer last night as well!!!

    Officer? Damn! I fell asleep early last night. I wanted to jump on but woke up on my couch this morning.

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:35 pm

    Twisted Tony wrote:
    ImpureQueen278 wrote:RBSV2- Weapon Collector

    and got Officer last night as well!!!

    Officer? Damn! I fell asleep early last night. I wanted to jump on but woke up on my couch this morning.

    been there done that.

    ooo i got a topic idea. go me \m/

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:37 pm

    Twisted Tony wrote:
    ImpureQueen278 wrote:RBSV2- Weapon Collector

    and got Officer last night as well!!!

    Officer? Damn! I fell asleep early last night. I wanted to jump on but woke up on my couch this morning.

    hate when that happens...i crashed out early as well lol

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:39 pm

    ImpureQueen278 wrote:
    Twisted Tony wrote:
    ImpureQueen278 wrote:RBSV2- Weapon Collector

    and got Officer last night as well!!!

    Officer? Damn! I fell asleep early last night. I wanted to jump on but woke up on my couch this morning.

    hate when that happens...i crashed out early as well lol

    Yeah it's been happening to me alot lately. Which means I really should be getting more sleep.

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:43 pm

    Twisted Tony wrote:
    ImpureQueen278 wrote:
    Twisted Tony wrote:
    ImpureQueen278 wrote:RBSV2- Weapon Collector

    and got Officer last night as well!!!

    Officer? Damn! I fell asleep early last night. I wanted to jump on but woke up on my couch this morning.

    hate when that happens...i crashed out early as well lol

    Yeah it's been happening to me alot lately. Which means I really should be getting more sleep.

    lol i know 4 hrs of sleep arent good enuf sometimes

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:44 pm

    when it was double xp weekend on gears, i spent the whole weekend on gears living on crackers, take aways and 4 hour naps

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:47 pm

    brutal!!

    with the boys, i pretty much have 2 choices...play a little at night and get some sleep OR play a lot and sleep a little....ill choose sleep a little lmao
    avatar
    ImpureKing44
    Admin
    Admin

    Posts : 3802
    Join date : 2009-06-23
    Age : 34
    Location : Chicago, IL

    Re: your last unlocked achivement

    Post  ImpureKing44 on Mon Jun 29, 2009 5:50 pm

    Eat Lead (forgot the name) - beat a level without any retries/continues


    _________________

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:52 pm

    ImpureKing44 wrote:Eat Lead (forgot the name) - beat a level without any retries/continues

    wasnt it something like only a flesh wound?

    funny ass chievo names in that game haha
    avatar
    ImpureKing44
    Admin
    Admin

    Posts : 3802
    Join date : 2009-06-23
    Age : 34
    Location : Chicago, IL

    Re: your last unlocked achivement

    Post  ImpureKing44 on Mon Jun 29, 2009 5:53 pm

    that game owns, strictly for the comedic value

    what a dbag lol that would be ;p i want fire hazard

    shoot 30 extinguihsers lol


    _________________

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:54 pm

    ImpureKing44 wrote:that game owns, strictly for the comedic value

    what a dbag lol that would be ;p i want fire hazard

    shoot 30 extinguihsers lol

    is it an old game in other words cheap???

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 5:55 pm

    ImpureKing44 wrote:that game owns, strictly for the comedic value

    what a dbag lol that would be ;p i want fire hazard

    shoot 30 extinguihsers lol

    what about

    its hazard time
    avatar
    ImpureKing44
    Admin
    Admin

    Posts : 3802
    Join date : 2009-06-23
    Age : 34
    Location : Chicago, IL

    Re: your last unlocked achivement

    Post  ImpureKing44 on Mon Jun 29, 2009 5:56 pm

    thats my fav quote now ;p but i want that chievo too


    _________________

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 6:06 pm

    lol....i cant believe u changed ur motto to that on live....that was funny
    avatar
    ImpureKing44
    Admin
    Admin

    Posts : 3802
    Join date : 2009-06-23
    Age : 34
    Location : Chicago, IL

    Re: your last unlocked achivement

    Post  ImpureKing44 on Mon Jun 29, 2009 6:36 pm

    I had to on principle alone...its kick ass


    _________________

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 6:40 pm

    lmao!! what about maximum hazard lol? thats a pretty good one too
    avatar
    ImpureKing44
    Admin
    Admin

    Posts : 3802
    Join date : 2009-06-23
    Age : 34
    Location : Chicago, IL

    Re: your last unlocked achivement

    Post  ImpureKing44 on Mon Jun 29, 2009 6:41 pm

    dude no way thats getting unlocked ;(


    _________________

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 6:41 pm

    i was referring to just the name of it lol...for ur motto

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 8:50 pm

    GAROU MOF - Survivor

    Guest
    Guest

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Guest on Mon Jun 29, 2009 10:35 pm

    Photojournalist on Gears of War 2. Didn't realize there was an achievement for uploading.

    Sponsored content

    Re: your last unlocked achivement

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Tue Aug 21, 2018 5:30 am